perjantai 17. kesäkuuta 2011

Kynnet - check
Starbucks - check
Shoppailu - check

Tänään siis oli mahtava päivä :) Aamulla minä ja Jenna hoidettiin Anderwta aamulla ja sen jälkeen mentiin hoitamaan varpaankynnet :) Se oli ihana kokemus. Istuttiinsellaseen tuoliin joka hiero ja sit siin oli jaloille sellanen kylpy ja kaikkee... Tietnki starbucks on koettu. :) Ja shoppailu oli mukavaa kynsilakkoja on löytyny muutama kappale : D Yks asia jonka mä oon huomannu erillaiseks on kohteliaisuus. Amerikassa ihmiset sanoo "thanks" automaatti koneelle, ku suomes jotku ei sano ees ihmíselle. Oltiin eilen San Franciscossa ja Marvin anto mulle tehtävän et mun pitää selvittää 10 ihmisen nimet (tuntemattoman). No, en saanu ku vaan 4 (ku en kysyny muiden) mut se oli aika hauskaa ja sit ne kysy mun nimee ja sillee. Tääl ruoka kassal on hauskaa ku joku puhuu kassaneidinkaa ni koko jono yhtyy siihen :) Sit mentii ostaa kynsilakkoja ni juteltiin Jennankaa sen kassaneidinkaa vähän ja sit se sano et sen miehen äidinäiti on suomalainen, joten kyl täältäki löytyy suomalaisia. :) Mutta huomenna autetaan kristeniä muuttamaan ja muutenki vaan rentoudutaan loppu illasta. :)


Janika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti